آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

اندر احوالات ما

1393/11/3 13:31
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم خوبی؟

الان ساعت دقیقا 1و 24 دقیقه بعد از ظهره مسابقه فوتبالم تموم شد ایران با عراق مسابق داشت که باخت و از جام خداحافظی کرد. بابایی هم رفته سرکار منم نهارمو گذاشتم و منتظر بابایی هستم که بیاد

راستی 3،4 روزه سرما خوردم 4شنبه هم مرخصی گرفتم و نرفتم سرکار. پریشب بود که یه سر درد وحشتناک گرفتم با بابایی رفتیم دکتر که گفت فشارم پایینه بخاطر اونه فشارم رو 8 بود فک کنم اصلا از 8 بالا نمیره غمگین چون هر سری میگیرم رو هشته

بعدشم که سرم وصل کردن بهم و یه شربت دیفن هیدارمینم بهم داد ولی دیروزم سرم درد میکرد حتی الانم سر دردم خوب نشده نمیدونم بازم فشارم پایینه یا نه کسل بودنمم  که اصلا از بین نمیره همش بیحالم

بنده خدا بابایی هم همش تو خونه کار میکنه غذا میپزه و ظرف میشوره و خونه رو مرتب میکنه یه امروزو دیگه گفتم بزار من نهار بپزم آبروم رفت دیگهخندونک

دیگه من برم خوشگلم مراقب خودت باشیا بوسبوسبوس

امروز: 2 و نیم ماهگی جوجه تو دل مامانی

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان مریم
3 بهمن 93 23:56
عزیزم این شالله که چیز نیست طبیعی مواظب خودت و کوچولوت باش
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
ممنونم عزیزم آره فک کنم بیشتر همکارامم همینو میگفتن و اینکه مثل من بودن
♫مامان بابای ضحا♫
4 بهمن 93 18:00
(\__/) (>'.'
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
این چیه؟؟؟؟
♫مامان بابای ضحا♫
4 بهمن 93 18:01
ما رمز میخوااااااااااااااااااااااااااااایم
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
فلستادم بلات
♥●•٠·˙مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
4 بهمن 93 23:21
خلگوش بود مثلا.................نیومده خو چه کنم؟؟؟
♥●•٠·˙مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
4 بهمن 93 23:22
خوب کاری کردی رمز گذاشتی من که نی نی ندارم دلم خواست
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
حالا چکار کنیم؟؟ اومدی خونمون بلات دلست میکنم حتما
Kosar
5 بهمن 93 15:45
امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هم مثل من اين روز رو به خنگ ترين کسي که ميشناسي تبريک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
آآآآآآآآآآآآی کوثر
♥●•٠·˙مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
6 بهمن 93 16:14
راستی عکس نی نی منیژه رو دیدی؟تو تولد حدیث مردی شده واس خودش
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
نه بـــــــــــابــــــــــــــا اون پسر منیژه بود؟؟؟؟ واقعا مردی شده برا خودش
خانه کوچک ما
6 بهمن 93 23:31
سلام رمزی شدید؟ منم رمززززززززز
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام چشم
تاپ بیسکوییت
7 بهمن 93 17:31
بیسکوییتهای ساده و شیک و ارزان
محدثه
7 بهمن 93 18:32
سلام . وبتون عالیه به وب محدثه خانمی هم یه سر بزنید
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام چشم ولی آدرس وبتون رو برام نذاشتین