آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

سومین سونو ...

1393/11/24 12:30
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازم قند عسلم محبتبوس

بالاخره اومدم بنویسم انقد تنبل شدم که حد نداره وااااای الانم دارم به زور می نویسم

از کجا شروع کنم؟؟؟؟

خب بزار از روزی که رفتم سونو برات بگم مامانی

روزی که رفتیم سونو 15 بهمن بود ینی سری پیش که دکتر بودم خانم دکتر رحمانپور گفتن که روز 15 بهمن برو سونو و چون سونوی NT بود باید درست همون روز میرفتم با بابایی رفتیم مطب خانم دکتر عظیمی که خیلی خانم خوش اخلاقی!!! هم بود خندونکخطاخندونک دوس داشتیم با بابایی بریم داخل ولی اجازه ندادن قبلا اصلا نرفته بودم مطبش ولی این سری چون دکترم ایشونو معرفی کرده بود و  احتمالا به خاطر دقیق بودن تو کارشون معرفی کرده بودن ...

خلاصه سه بار رفتم داخل چون آب خورده بودم دکتر نمیتونستن کارشونو انجام بدن قه قهه

آخرش گفتن که دیگه از این به بعد من نباید آب بخورم 

خداروشکر همه چیز خوب بود

وقتی پیش خانم دکتر رحمانپور بودم ازشون پرسیدم که این سری تو سونو میتونم صدای قلبتو بشنوم یا نه که خانم دکتر گفتن نه زوده ... ولی وقتی دکتر عظیمی داشتن سونو میکردن یه لحظه صدای قلبت رو گذاشت  وااااااااای من اصلا باورم نمیشد که این صدای قلب فندق من باشه اصلا انتظارشو نداشتم که بشنوم خیلی وقت بود که منتظر همچین لحظه ای بودم خدایا شکرت که صدای قندعسلمو شنیدم ....

16 بهمن هم آزمایشات رو انجام دادیم ...

عکس سونو رو هم برات میزارم مامانم

راستی خوشگلم 3 ماهگیت مبارک البته با 6 روز تاخیر ... تنبل شدم دیگه چکار میشه کرد؟؟متنظر

 

 

پسندها (7)

نظرات (8)

˙·٠•●♥مامان و بابای علی♥●•٠·˙
24 بهمن 93 13:22
سلام مامان تنبل... دیشب خوابتونو میدیدم خواب دیدم رفتی سونو گفتن نی نی دخمله داداشی هم میگه اسمشو میزاریم پرنیان... مواظبش باش عزیزم مواظب خودتم باش سه ماهگی ناناز مبارک
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام آره خیلی ننبل شدم میگن تنبل باشی بچه دخمله این هفته میرم دکتر ببینم چی میگه مرسی عزیزم
مامان مبینا
24 بهمن 93 15:34
ایشالله نی نی سر موقع بیاد بغلت عزیزم بوووووووووووووووس.
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
مرسی مامان مبینا جوون
عاطفه و بهزاد
25 بهمن 93 8:02
سلام عزيزم سه ماهگي ني ني نازت مبارك ايشالله سالم سلامت باشين هردوتون
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم ان شالله نی نی شمام زودی بیاد تو دلت
فرینوش خلجی
27 بهمن 93 23:13
سلام عزیزم وبت خیلی ناز بود .وقتی فهمیدم مامان شدی خیییییییییلی خوشحال شدم برا هردوتون ارزوی سلامتی میکنم .بوس بوووووووووووووووووس بوس
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلااااااااااااام عزیزم ممنون ان شالله نی نی خودت
مامان مریم
30 بهمن 93 16:13
سلام عزیزم مبارک باشه سه ماهگی این شالله تا آخر بارداری خیلی عالی باشه
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ان شالله برا شمام همینطور باشه
مادر ناهید
30 بهمن 93 18:54
سلاااااااااام......انشاالله به خوشی و تندرستی...عشقتونو بغل بگیرین
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامان الى
1 اسفند 93 17:42
سلام عزيزم اميدوارم نى نى جووووووووووووووووووون به سلامتى بدنيا بياد و زندگى مامان و بابا ى گلشو پر از خوبى كنه ممنون ميشم پيش ما هم بيايد و نظر بزاريد.......... با افتخار لينك شديد شما بلينك
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم حتما میام شمام لینک شدین گلم
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 19:04
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com