آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

4 ماهگیت مباااااارک گل پسرم...

1393/12/18 17:55
547 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

هورااااااااااااااااااااااااااااشکلکـــْـ هایِ هلــن

سلام سلام بالاخره فندقمون دست از سرکار گذاشتن ما برداشت خخخ

این دفعه دیگه نتونست از دست دکتر فرار کنه و جنسیتش رو شد

دقیقا هفته 17 روز شنبه 16 اسفند

فهمیدیم که فرشته کوچولومون پسمله

                  دوستت دارم عشق مامان ، پسر مامان

http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

niniweblog.com

اونشب رو هیچ وقت یادم نمیره منظورم همون 16 اسفنده که رفتیم سونو

از ساعت 5 با بابایی رفتیم مطب و منشی گفت که ساعت 8باید برم منم از ترسم که شما کوچولوی مامانی خوابت نبره 3ساعت تمام تو خیابون راه رفتم و چیزای شیرین خوردم سبز

ساعت 8 رفتیم داخل و دکتر دستگاه سونو رو روی شکمم حرکت میداد ولی شما روتو کرده بودی اونور خندونکخندونک

دکترم میخندید و میگفت که اگه من زورم به یه بچه ی 17 هفته نرسه که دیگه هیچیخندهخندهخنده

انقدر دستگاه رو حرکت داد و من اینور اونور شدم که بالاخره گل پسری تسلیم شد و ما جنسیتش رو فهمیدیم

آره دیگه ما اینیمقه قهه

نباید من و بابایی رو سرکار بذاریخندونک

 

niniweblog.com

گل پسرم عزیز دلم من و بابایی هنوز برات اسم انتخاب نکردیم خیلی خیلی سخته

همش منتظر بودیم جنسیتت رو بفهمیم بعد اسمت رو انتخاب کنیم ولی الان میبینم که خیلی سختهغمگین

راستی مامانی قالب وبلاگت رو هم عوض کردم آخه قبلیه دخملونه بودخندونک

 

niniweblog.com

 مااااااهگیتم مبارک قندعسلم

دیگه از فردا وارد ماه 5 میشیم ان شالله ...

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
18 اسفند 93 18:27
الهی خاله قربونش بره .... خیلی بهت تبریک میگم عزیزممممممم ایشالله سالم و سلامت دنیا بیاد و یه دوست خوب واسه رادان ما باشه ... خیلی مراقب خودت و گل پسملمون باش راستی راستی وقت کردی از اون شکم قلمبه ات بزار
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
مرررررررسی آنا جونم سلامت باشی عزیزم آره یه روزی میاد که پسملامون بزرگ میشن و اینجا با هم دیگه وبلاگاشونو ادامه میدن خودشون و با هم دوست میشن از شکم قلمبه هم باشه حتما عخس میزارم
محمد
18 اسفند 93 18:46
دستمال مایکروفیبر 10 عددی قیمت : 9,000 تومان بعد از تخفیف فقط 6,800 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره فرصت رو از دست ندهید ...
مامانـ قندکـ
18 اسفند 93 22:15
مبارکه عزیزم
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
ممنونم عزیزم
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
19 اسفند 93 14:16
سلااااااااااااااام گل پسر، قند عسل چهار ماهه که تو دل مامانتی چهار ماهگیت مبارک تقریبا نصف راهو رفتین انشاالله سلامت و سالم بیای بغل مامانی و خوشحالشون کنی
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلاااااااااام زنعمو مرسی مرررسی که به وبلاگم سر میزنی
مامان آینده
20 اسفند 93 13:51
سلام مامان گل پسری پس نی نی نازتون پسره .الهی قربونش برم [قلب خدا براتون حفظش کنه وبه موقع بیاد تو بغل مامان باباش مراقب خودتون باش عزیزم
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلاااام خوبی عزیزم؟؟ آره نی نی مون گل پسره ان شالله قسمت خودت گلم
مامانی
21 اسفند 93 7:40
سلام عزیزم مبارک به سلامتی پیش ماهم بیا
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم مررررسی که بهم سر زدی چشم حتما
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
21 اسفند 93 8:49
مرسیییییییی عزیزم که اومدی ...نه من الان 5 رو تموم کردم و وارد 6 شدم . مراقب خودت و جوجوی نازمون باش
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلامت باشی آجی جونم توام مواظب خودت و رادان جونی باش
فاطمه
22 اسفند 93 13:24
سلام عزیزم.4 ماهگی فندق کوچولوت مبارک.ایشاالله این 5 ماه باقیمونده روهم به سلامتی پشت سر بذاری. راستی لینکت کردم عزیزم.
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ان شالله نی نی خودتون
پریسا
23 اسفند 93 11:24
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سربزنید
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
ممنون خانومی ان شالله نی نی گل شمام به سلامت بیاد بغلتون چشم حتما
مامان راستین
24 اسفند 93 2:16
زهرا جون ان شاالله به سلامتی قند عسلمون بیاد بغلت مواظب خودت و گل پسملمون باش
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم خییییییلی ممنون آره مواظبم مرررسی که بهم سر زدی
omid
24 اسفند 93 9:41
فروش اینترنتی 10 مجموعه آموزشی تفریحی کودکان در یک بسته با 80 درصد تخفیف، 11 هزارتومان ، میتوانید هر تعداد از این مجموعه سفارش دهید، و یک هزینه ارسال (5500 تومان) بپردازید، تحویل طی 5 روز، ابتدا سفارشتان را در منزلتان یا محل کار از مامور پُست تحویل بگیریید و سپس وجه را به ایشان بپردازید
♥ایدا♥
27 اسفند 93 10:37
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنید
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
ممنون چشم حتما
مامان مریم
21 اردیبهشت 94 11:12
سلام مبارکه گل پسری
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام ممنونم خاله جونی