آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

مادر...

1394/1/17 18:31
799 بازدید
اشتراک گذاری

 

بچه عجیب ترین موجود دنیاست،

می آید،

مادرت می کند،

عاشقت می کند،

رنجی ابدی را در وجودت می کارد،

تا آخرین لحظه عمر عاشق نگهت می دارد،

و تمام...!

به گمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست؛

وقتی مادر میشوی،

رنجی ابدی به سراغت می آید،

رنجی نشأت گرفته از عشق...

مادر که میشوی،

می خواهی جهان را برای فرزندت آرام کنی،

می خواهی بهترین ها را از آن او کنی،

وقتی می خزد، چهار دست و پا می رود،

راه می رود و می دود،

تو فقط تماشایش می کنی و قلبت برایش تند می تپد،

از دردش نفست می گیرد،

روحت از بیماری اش زخم می شود،

مادر که می شوی،

دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود...

مادرمادر، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا.
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد ، عرش خدا به لرزه درمی‌آید.
و همه‌ی فرشتگان سکوت می‌کنند تا زیباترین سمفونیِ هستی را بشنوند:
لالایی مادر

شکلک های محدثه

من پیشاپیش روز مادر رو به مادرم ،مادر همسرم و مامان بزرگای مهربون و نازنیم تبریک میگم

و البته خودمخندونکخندونک

از خدای مهربونم خیلی ممنونم که منو لایق مادر شدن دید و خواست که من حس زیبای مادر بودن رو بچشم

از پسملی گلم هم ممنونم چون با وجود پسر گلم هست که من این حس رو تجربه میکنم

امیدوارم که بتونم اونطور که خدا راضی باشه براش مادری کنم

دوستت دارم پسرم

تویی که یکی از بهترین اتفاقات زندگیم هستی عزیزدلم

پسندها (6)

نظرات (2)

˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
17 فروردین 94 20:10
سلام مامان خانومی روزت مبارک وای امسال اولین سالیه که مامانی حس خیلی خوبیه ایشاالله سال بعد با باباییش برات گل بخره با اون دستای کوچولوش
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلاااام ممنون روز شمام مبااارک واقعا حس خیلی خوبیه ان شالله
کوثر
17 فروردین 94 20:16
خاله گلم اپم خوشحال میشوم بیایید.
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام چشم