آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

مرد كوچك مادر ...

1394/3/3 18:15
638 بازدید
اشتراک گذاری

مرد کوچک مادر
فدای قدو بالایت
خوب به حرفهای مادرت گوش کن
حرفهایِ شاید تلخ و سنگینیست
اما باید از همین بچگی ات
برایت بگویم تا در آینده
اماده باشی برای مرد شدن
تو قرار است مرد خوبی شوی
مرد خوب بودن کار سختیست
اینکه قوی باشی اما مهربان
صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند
اینکه باید گلیم خودت را از آب بکشی بیرون
و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشی
عزیز دل مادر
تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست
اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی
و بعد عشقت...

عشق چیز عجیبی نیست
حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنی : مادر
من میگویم : جان مادر
و به همین مقدسیست

عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم
لابه لای حروف الفبا و اعداد
خودم عادتت می دهم به گفتن دوستت دارم
گل خریدن
قدم زدن
و غافل گیر کردن
پسرم
بزرگ شدن ، جدیست مثل همین بازیهای بچگی ات....


تمام عشقم در تو خلاصه میشود .........
تا ابد دوستت دارم
تو جان منی
جان مادر
محبت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان سمیرا و بابا مسعود
3 خرداد 94 18:30
انشاالله فرشته ی کوچولو صحیح و سالم سفر 9 ماهه رو به پایان برسونه و رمینی بشه و زندگیتون گرم تر از همیشه بشه...یا حق
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ان شالله
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:33
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام باشه حتما
کوچولو
9 خرداد 94 11:28
سلام خوبی انشا الله نی نی تون سالم وخوشگل به دنیا بیاد و من عمه محمد طاها هستم لطفا اگه قابل دوتستین به وبلاگ ما سر بزنید وبه محمد طاها رای بدید خیلی ممنون از لطفتون . اگر هم سر نزدید کد 178روبه 1000891010ارسال کنید خیلی ممنون مستانه جون
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام چشم حتما
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
14 خرداد 94 11:58
سلام عزیزم خوبی ؟ حال نی نی جونمون خوبه ؟؟ عزیزم دیگه شماهم چیزی نمونده انشالله به سلامتی تموم شه . مواظب خودت و جوجو باش
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خودت خوبی؟ نی نی هم خوبه؟ نه بابا هنوز دو مااااااه مونده کوووووو تا تموم شه
محجوب بانو
1 تیر 94 20:27
سلام عزیزم یه سوال این شکلک های خوشکلی که جلوی لینک دوستان و موضوعات وب نازتون هست رو خودتون میزارید؟؟؟؟ چــــــــــــــــــــــــه جوری؟؟؟ میشه وقتی اومدی به بوی بهشتمون برام طرز گذاشتنش رو بنویسی؟؟؟و بگو از کدوم وب هم میاریشون آخه خیلی نازن ممنون
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم تو خصوصی براتون میزارم حتما