آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

1393/10/28 22:59
268 بازدید
اشتراک گذاری

من شارلی نیستم
من عاشق محمدم
از تروریسم متنفرم

توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم

من عاشق محمد (ص) هستم. من از تروریسم متنفرم و توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم./
I love Muhammad PBUH. I hate terrorism. I condemn insulting the holy prophets./
Je adore Muhammad Psl. Je déteste le terrorisme. Je condamne insulter le saint prophètes./
أنا احب محمد (ص) أنا أكره الإرهاب. إنني أدين بإهانة الأنبياء........./

پسندها (4)

نظرات (5)

محمد
29 دی 93 7:06
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
خانه کوچک ما
29 دی 93 17:45
لینک شدی عزیزم حضرت محمد نگهدار خودت و فندق
مامان مبینا
1 بهمن 93 19:45
دستت درد نکنه مهربونم پست عااااااااااااااااالی وبه موقعی بودش محمدص نگه دارتون باشه
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
ممنونم گلم
♥ایدا♥
5 بهمن 93 20:26
من عاشق محمدم
بابای النا
7 بهمن 93 21:49
ممنون از پست بسیار زیباتون با اجازتون دو وبلاگ دخترم ازش استفاده کردم بس که زیباست