آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

اولین کادوی بابایی برای شما

1393/10/12 22:38
277 بازدید
اشتراک گذاری

    ســــــلام به جوجه ی  میلی متری خودم

 

خوبی مامانی キラキラ のデコメ絵文字

این چن روز خونه نبودم رفته بودم خونه ی مامان بزرگ...

بابایی هم خونه نبود از طرف اداره رفته بودن مسابقه فوتبال

ولی امروز هر دوتامون خونه ایم فردا صبح باید بریم سرکار غمگینغمگین

اینروزا خیلی خیلی کسل شدم مامانی تنبل شدم فقط میگم بخوابم از جامم تکون نخورمخندونک

نه غذا میپزم نه ظرف میشورم نه جارو میکشم خلاصه فقط میخوابم هیچ کاری نمیکنم خجالتخجالت

همه ی کارامم افتاده دست بابایی متنظرخجالتخندونک

البته این بی حالیامم انگار داره کمتر میشه نمیدونم اینطور احساس میکنم ولی خداروشکر هیچ حالت تهوعی ندارم اذیتم نکردی عزیزممحبت

 

آهان راستی تا یادم نرفته بگم بابایی یه جوراب ناز نازی برا شما جوجه کوچولو خریده یه لباسم برا مامانی دست گلش درد نکنهمحبتمحبت

این گل از طرف من و جوجه تقدیم میشه به بهترین بابای دنیا(البته 3تا بابا یکی بابای جوجه یکیم بابابزرگا)

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

اینم عکس :

 

 

اینم شما و بابایی

ان شاالله سال بعد

ینی میبینم اون روز رو....

بابایی شام خوشمزه درست کرده من برم بخورم بعدشم بخوابم شمام بخور تا بزرگ شی فسقل مامان ...

شکلکهای متحرک شب بخیر

امروز: ماه و   روزگی جوجه تو دل مامانش

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان دلنیا
14 دی 93 19:57
عزیزم خیلی نازه. مبارکش باشه.
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلامت باشی عزیزم
♥ایدا♥
15 دی 93 10:43
اخه چه ناز مبارکه به ما هم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید؟
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
ممنون آیدا جان ممنون که سر زدی حتما عزیزم شما لینک شدین
خانه کو چک ما
28 دی 93 23:04
سلام چقدر وسایلای نینیت خوشگلن .....مبارکههه اگه خواستی تبادل لینک کنیم
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام مرررررررسی حتما چرا که نه