آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

سونوی اول

1393/10/4 14:12
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام جوجوی من ...محبت

دیروز وقت دکتر داشتم ساعت 4 با بابایی را افتادیم رفتیم سمت مطب ساعت حدودا 5.5 بود که رفتم داخل.

دکترم  سونو کرد و گفت که 6 هفته اته و این که همه چیز نرماله و یدونه جنین دیده میشه

ولی گفت که قلب نی نی هنوز تشکیل نشده گفت هنوز زوده و هفته هشت باید بیای دوباره بهم برا 21 دی یکشنبه وقت داد که اون موقع دقیقا میشه 9 هفته کامل...

بزار اولین عکستو هم بزارم ببینی الهی هنوز هیچی معلوم نیستخندونک خیلی بامزه و کوچولویی فسقلممحبت

 

 

پسندها (5)

نظرات (8)

مینا
4 دی 93 14:45
تبریییییک می گم خانومی.... مواظب خودتو و نی نی جونت باااااااش
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
قربونت عزززززززززیزم چشم حتما مواظبم
شیرین
4 دی 93 18:12
سلام به وب من بیایید آنجا برای شما یک پست رمز دار گذاشتم . رمزش ... است . در آنجا بهتر فرا میگیرید
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
خیلی خیلی ازت ممنونم شیرین جان
مامان فرزانه
5 دی 93 14:29
واقعا ماهه خدا برات نگهش داره یه خواهشی ازت دارم برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز به رای دوستام دارم میشه اطف کنی به ما رای بدی شماره 74 رو به 1000891010بفرست توروخدا نگو ولش کن بابا ....لطفا !!!!!....به ما هم سر بزن عزیزم..یادت نره اس بدی خواهشا تا 18 دی ماه وقت داره منتظرم مرسی
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
ممنون چشم
شیرین
5 دی 93 14:42
خوشحال شدم که درست شد
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
ممنونم از راهنماییت
NAMADU
5 دی 93 16:11
بیشتر مامانا دنبال چیدمان خوشگل برای بچه هاشون هستن. حالام که اکثر خونواده ها قبل اومدن نی نی اتاقشو میچینن. بعضیا دنبال اتاق شلوغ و رنگارنگ هستن بعضیام دنبال اتاق خلوت با رنگای لایت و سبک.... بعضی ها دنبال چیزای تک و خاص هستن... یه چیزایی هم هست که تو بازار گیر نمیاد... با هر سلیقه ای که باشین میتونید روی ما حساب کنید سفارش خاصی اگه دارید... برای تکمیل تم اتاق میخواین از طرحای ست سرویس خواب بچتون استفاده کنید. طرح خاصی با رنگ خاصی که مدت ها گشتین و پیدا نکردین... دوس دارین اسم بچون شکل عروسکی بالای تخت خوابش یا روی در اتاقش باشه... پرده ی اتاقش سادس و دوس دارین مطابق تم اتاقش بهش طرح بدین... لوستر اتاقش نیاز به آویزای شاد داره... رنگای خاصی برای ترکیب اتاق مد نظرتونه اما پیدا نکردین... برای جشن سیسمونی و دندونی و تولدش گیفت نیاز دارین... ما همراهتونیم با هر طرحی که شما سفارش بدین
مامان زهره
5 دی 93 19:49
سلام عزیزم مبارکت باشه امیدوارم همیشه خوب وسرحال باشی جالبه منهم تو هفته شیشم هستم
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم جدی؟؟؟ چه جالب ان شاالله شما هم شاد و سرحال باشین و نی نی تون سالم و سلامت بیاد بغلتون
شیرین
6 دی 93 19:54
سلام ممنون که به من سر زدید و لوگوم را گذاشتید . خیلی خوشحال شدم
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام خواهش گلم
مامان حديث
6 دی 93 20:29
سلام من حديثم تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه بهم راي بدين؟؟؟ كافيه65 رو به1000891010 بفرستين يه عالــــــــــــــــــــمه ممنون اگه تونستين به آشناهاتونم بگين به مام سربزنين