آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

سونوی دوم

1393/10/22 16:43
276 بازدید
اشتراک گذاری

امروز: 2ماه و 4روزگی فندق تو دل مامانی

سلااااااااااااام خوشمزه ی مامان niniweblog.com

خوبی عزیزدلم؟

خداروشکر من و بابایی هم خوبیم بوس

قندعسلم دیروز بالاخره سونوی حساس قلب رو هم رد کردیم هوراااااااااااا

دیروز ساعت 3.30 حاضر شدیم و رفتیم آزمایشگاه

اول جواب آزمایش قند و ذخیره آهن و ... که خانم دکتر برام نوشته بود رو گرفتیم و رفتیم سمت مطب

یه ساعت تقریبا طول کشید تا خانم دکتر اومدن و من رفتم داخل

دل تو دلم نبود که برم و صدای قلبتو بشنوم 

خانم دکتر که دستگاه سونو رو روی شکمم حرکت می داد مردم و زنده شدم مامانیغمگین

تا دکتر گفت قلب کوچولوت منظم میزنه خسته قربون اون قلب کوچیک و مهربونت برم من محبت

بعدشم برام پرونده تشکیل داد و قد و وزن و فشار و ... رو توش نوشت...

محبتخدایا شکرت که فرشته کوچولومو برام نگه داشتی از همون روز اول که استخاره باز کردیم و جوابش "خوب" اومد من و همسری توکل کردیم به تو خدای مهربونم ازت ممنونم بخاطر همه چی همه چی...محبت

نازدونه ی من

من و بابایی کلی برنامه داریم برای شما

ولی قبلش باید بشینیم یه اسم خوب و اصیل و پرمعنا برا شما فسقل جون پیدا کنیم البته هنوز نمیدونم پرنسس خواهی بود یا شاهزاده خندونک ولی خب از هردوتاش انتخاب میکنیم تا چن هفته بعد که جنسیت شما مشخص بشه... متنظر

فعلا این کار تو اولویته، از برنامه هایی که برات داریم تو پست های بعدی توضیح خواهم داد مامانیچشمک

راســــــــــــــــتی اینم عکس دومین سونو خندونک

الهی که همیشه سالم و سلامت باشی محبت

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان بابای ضحا
23 دی 93 17:28
سلام عزیز لینکت کردم فاو آیکن بیخیال شدم ب جاش حرکت عنوان رو زدم اومدم دیدم تو هم زدی
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام مرسی خخخخ
مامان بابای ضحا
23 دی 93 17:30
لینک میکنم میره آخر چجوری بیارمت اول؟؟؟
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
الان میام وبلاگت میگم