آریاآریا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگی عاشقونمونزندگی عاشقونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

سونوی چهارم

1393/12/4 17:31
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی سه ماه و نیمه ی من

خوبی عروسکم؟؟

من خـــــــــیلی خوشحالم و خدارو شکر میکنم که خداجون من و بابایی رو منتظر نذاشت و تو رو بهمون هدیه داد دعا میکنم خدا همه ی اونایی که منتظر یه فرشته کوچولو هستن رو منتظر نذاره و بهشون زود زود یه نی نی بدهمحبت

امسال تو تولد 24 سالگیم بهترین هدیه ام وجود گل شما بود که از خدا گرفتم و بازم عید سال 94 بهترین عیدی من و بابا شما هستی

خیلی از خدا ممنونم که کمک کرد سه ماهه ی اول رو به خوبی پشت سر بذاریم

خب بریم سراغ اتفاقات این چند روز:

روز 26 بهمن وقت دکتر داشتم اول مامایی که کنار دکترمون کار میکنه وزنمون کرد که شده بودم 70.5 کیلو تقریبا 2 کیلو و نیم زیاد شدم خدا رحم کنهخندونکسوال فشارمو گرفت و چن تا سوال پرسید بعدشم رفتم پیش دکتر که برای 16 اسفند سونوی آنومالی و تعیین جنسیت نوشت

ولی از اونجایی که من و بابایی نتونستیم تا 16 اسفند تحمل کنیم 2 اسفند رفتیم سونو گرافی

راستش من و بابایی خیلی هیجان زده بودیم چون هر دو تامونم اولین بارمون بود که میتونستیم ببینیمت. دکتر اول صدای قلبت رو برامون گذاشت و نشون داد که قلبت کجاست دست ها و پاهاتم نشون داد  گفت که بچتون نشسته قربونت برم من عزیزم گفت پاهاشم انداخته رو هم نتونست تشخیص بده گفت که یه چیز شیرین بخورم و کمی راه برم همین کارو انجام دادم وقتی برگشتم دکتر گفت یه کم بهتر شد ولی بازم پاهاتو باز نکردی تا ما ببینیم که شما دخملی یا پسمل غمگینمتنظر

بابایی کلی میخندید میگفت اون همه چیز شیرین خوردی بازم این تنبل خان خوابه، حالا شب که ما بخوابیم این جوجه میخواد بیدار شه همه ی اون شیرینی ها رو بخوره و به ریش من و تو بخندهخندهخندونکقه قهه

حالا بازم تا 16 اسفند وقت هست خدا کنه شیطونی نکنی و این دفعه دکتر بتونه تشخیص بده مامانی نذار تو کف بمونیم آخه باید برات اسم انتخاب کنیم و خرید کنیم اینطوری اصلا نمیشه شانسی خرید کردمتنظر

امروز: 15 هفته و 4 روزگی فندق تو دلم

 

پسندها (3)

نظرات (5)

ملیحه
4 اسفند 93 18:15
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری. ایشاالله هرچه زودتر نی نیتو بغل کنی .میشه بگی این آهنگی که توی وبلاگت میخونه کدوم خواننده خوننده؟اسمش چیه؟
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم مرسی با چشمای خوشگلت میبینی آهنگ "ممنونم" از حامد محضر نیا
مامان مژده
4 اسفند 93 18:16
سلام عزیزم . ایشالله نی نی نازت سالم به دنیا بیاد ..به ماهم سربزن
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خانومی باشه اومدم
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 19:02
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com
مامان مهسا
4 اسفند 93 19:19
سلام مامانی اینده ...ای جان چقدر لذت میبرم از این احساست ..به ماهم سربزن . درخواست دوسیرو هم تایید کن خواستی
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم حتما سر میزنم دوقلوهات خیلی نازن درخواستتو تایید کردم
♥ نیکتا ♥
13 اسفند 93 15:20
امیدوارم نی نی تون به زودی و به سلامتی به دنیا بیاد
☂☂☂مامان آریا ☂☂☂
پاسخ
ممنون نیکتا جان